|
Πριν τρία χρόνια μάθαμε πώς γίνεται
αναδάσωση με σπορά με τη βοήθεια του υπεύθυνου
περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ενός γεωπόνου ,
σύστημα που βασίζεται σε ιαπωνική μέθοδο .
Τυλίξαμε τους σπόρους σε καολίνη
χρησιμοποιώντας μια μικρή μπετονιέρα νερό και
καολίνη.
Δοκιμάσαμε και την αναδάσωση με δεντροφύτευση. Είναι κουραστικό να ανοίγεις τους λάκκους, κάποιος πρέπει όμως να ποτίζει τα δεντράκια .Τα νιώθαμε μόνα και ανησυχούσαμε. Λέτε η φύση να τα καταφέρνει καλύτερα μόνη της;
Στον αυλόγυρο του σχολείου υπήρχαν δύο χώροι σκεπασμένοι με πέτρες και σκληρό χώμα. Δάσκαλοι – μαθητές- εργάτες του Δήμου βρήκαν δουλειά . Σκάψιμο –φύτεμα , δημιουργήσαμε δύο υπέροχες γωνιές πράσινου . Τα φυτά μας τα έδωσε το Υπουργείο Γεωργίας και τα κενά κάλυψε η υπηρεσία πρασίνου του Δήμου . Τώρα τα φροντίζει η Ε’ τάξη.
Οικολογικό σχολείο που δε νοιάζεται για τις ακτές της γειτονιάς του, δε γίνεται. Ένα λιμανάκι που
κάποτε ήταν χάρμα οφθαλμών εδώ και χρόνια
έχει μετατραπεί σε σκουπιδότοπο. Αποφασίσαμε να το υιοθετήσουμε. Κατεβαίνουμε λοιπόν στη Δραπετσώνα με γάντια σακούλες και μαζεύουμε τόνους σκουπιδιών. Κανείς όμως δεν
άκουγε τις φωνές και τις διαμαρτυρίες μας.
|