Α/Α |
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
ΤΑΞΗ |
1 |
Αγωγή υγείας-υγιεινή δοντιών, σωστή διατροφή |
Α’ |
2 |
Γνωριμία με την παιδική λογοτεχνία , Επίσκεψη
συγγραφέων |
Α’ |
3 |
Μεταφορικά μέσα |
Α’ |
4 |
Τα ζώα του δάσους |
Α’ |
5 |
Αγωγή υγείας-Δόντια |
Α’ |
6 |
Ζώα και φυτά της πατρίδας μας |
Β' |
7 |
Γνωριμία των παιδιών της τάξης |
Β’ |
8 |
Αγωγή υγείας-Υγιεινή δοντιών |
Β’ |
9 |
Επαφή με την Παιδική Λογοτεχνία |
Β’ |
10 |
Γνωριμία με συγγραφείς Παιδικής Λογοτεχνίας |
Β’ |
11 |
Μαθαίνω για τους «ιπτάμενους φίλους» της αυλής του
σχολείου μας |
Β’ |
12 |
Επιδαπέδια παιχνίδια |
Β’ |
13 |
Παρέμβαση στη σχολική
αυλή-Λαβύρινθος |
B' |
14 |
Λογοτεχνία |
B' |
15 |
Παρέμβαση στη σχολική αίθουσα:
Ζωγραφική στα παράθυρα |
B' |
16 |
Παιδί και διατροφή |
Γ’ |
17 |
Παρουσίαση-ανάλυση λογοτεχνικών βιβλίων |
Γ’ |
18 |
Γνωριμία με συγγραφείς (2 συγγραφείς) |
Γ’ |
19 |
Τα πουλιά και οι φτερωτοί μας φίλοι |
Γ’ |
20 |
Παιδί και διατροφή |
Γ’ |
21 |
Το όμορφο είναι και ελκυστικό |
Δ’ |
22 |
Το δέντρο μέσα από τη λογοτεχνία |
Δ' |
23 |
Ανακύκλωση-Κομπόστ |
Δ' |
24 |
Παραμύθι: Συμβολισμός και χαρακτήρες |
Δ’ |
25 |
Αγωγή υγείας-πρόληψη ατυχημάτων, Παρουσίαση-ανάλυση
λογοτεχνικών κειμένων |
Ε’ |
26 |
Αγωγή Υγείας-Πρόληψη ατυχημάτων |
Ε’ |
27 |
Παζάρι από δεύτερο χέρι-Ανακύκλωση |
Ε' |
28 |
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-Πράσινες
γωνιές-Καλλιέργεια φυτών εσωτερικού χώρου |
Ε' |
29 |
Λογοτεχνία |
Στ’ |
30 |
Καλλιέργεια φυτών στο θερμοκήπιο |
Στ΄ |
31 |
Αγωγή υγείας-Διατροφή |
Στ’ |
32 |
Το πλανητικό μας σύστημα |
Στ’ |
33 |
Η κλίμακα με τη βοήθεια Η/Υ |
Στ’ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|